スポンサーサイト

[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告 | TB(-) | CM(-)

Eric Clapton / エリック・クラプトン / Tears in Heaven


Would you know my name・・・

TEARS IN HEAVEN

Would you know my name
If I saw you in heaven
Would it (you) be the same
If I saw you in heaven
I must be strong
And carry on
'Cause I know I can't belong
Here in heaven

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way
Some other day
'Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down
Time can bend your knees
Time can break your heart
Have you beggin' please
Beggin' please

Beyond the door
There's peace I'm sure
And I know ther'll be no more
Tears in heaven

Would you know my name
If I saw you in heaven
Would it (you) be the same
If I saw you in heaven
I must be strong
And carry on
'Cause I know I can't belong
Here in heaven

ティアーズ・イン・ヘブン

君に天国で逢えたなら
僕の名前を憶えてくれたのかい
天上で巡り会えたなら
二人の関係は変わっていただろうか
僕はしっかりしなくちゃいけない
そして未来を歩んでいく
なぜって僕は・・・
天国にはふさわしくない人間だから

君に天国で逢ったなら
僕の手を握ってくれたのかい
君に天上で巡り会えたなら
立ち直るのに手を貸してくれただろうか
いつの日か
僕の生きる道を見つけるさ
何せ僕は・・・
こんな天国には長居はしてられないから

時間が経つにつれて気分が滅入ることもあるさ
時代のために諦めたくもなるだろう
心を打ち砕かれてしまうこともあるだろう
お願いだから・・・
お願いだから、とせつに請うようになるさ

そのドアの向こうに
安らぎが待っていると僕は信じてる
そしてこれ以上天国で
涙を流さなくていいのだ、と僕は悟るんだ

君に天国で逢えたなら
僕の名前を憶えてくれたのかい
天上で巡り会えたなら
二人の関係は変わっていただろうか
僕はしっかりしなくちゃいけない
そして未来を歩んでいく
なぜって僕は・・・
天国にはふさわしくない人間だから

by PATRICK ERIC CLAPTON+WILL JENNINGS

「ティアーズ・イン・ヘブン」 この曲は彼の息子 コナー・クラプトン(当時4歳)アパートの53階から転落事故で失った後、息子の事を思って作った曲です・・・

私はこの曲が大好きであります。。

スポンサーサイト
[ 2007/12/28 23:40 ] MUSIC | TB(0) | CM(0)

コメントの投稿













管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

この記事のトラックバックURL
http://crownarchitect.blog121.fc2.com/tb.php/93-2a8b7faf




